Je nieuwe website moet bezocht worden door zoveel mogelijk bezoekers. Liefst moeten dit natuurlijk wel relevante bezoekers zijn die concreet op zoek zijn naar jouw bedrijf, product of dienst. Op dit punt komt zoekmachine-optimalisatie (SEO) om de hoek kijken, een belangrijk punt voor elke website.

Bij de bouw van onze websites houden wij constant rekening met het feit dat je naast een mooie website of webwinkel ook goed gevonden wilt worden. Daarom zijn onze websites en webwinkels standaard al uitgerust met een aantal mooie functionaliteiten die de optimalisatie van de website of webwinkel hoog in het vaandel hebben en er voor zorgen dat de website beter gevonden zal worden in Google en andere zoekmachines.

Naast techniek is echter juist marketing heel belangrijk voor zoekmachines. Trekt de website relevante bezoekers, wordt er op onafhankelijke sites positief gesproken over het bedrijf, plaatsen hooggenoteerde websites links naar de website of webwinkel, Google merkt het op en zal ook jouw website hoger gaan indexeren.

De meest gebruikte zoekmachine op dit moment is zonder twijfel Google. Wij hebben ons dan ook ruim verdiept in de techniek van Google en kunnen je naast optimalisatie van de website adviseren over een AdWords campagne, maar ook over het gebruik van Google Analytics, Google Sitemaps en Google Webmaster Tools.

 

(Visited 36 times, 1 visits today)